Maailman Lapset, Yhdistykää!

Kehitämme korjauksen menetelmää päivittäisillä luennoillamme. Rakennamme sen alkuperäisistä lähteistä ja niiden selityksistä, kysymyksistä ja vastauksista. Olemme luomassa kasvatuksellista järjestelmää samoissa puitteissa.

Erityinen kanava Kabbalan levitykselle tapahtuu täällä. Koulutus on loppujen lopuksi jokaisen vanhemman päänsärky tai paremminkin sydänsuru. Jokainen on huolissaan lapsistaan kaikkialla maailmassa., Pohjois- ja Etelä-Amerikassa, Aasiassa, Afrikassa, Venäjällä ja Euroopassa, Kiinassa ja Japanissa. Kasvatuksen ongelma on heräämässä eri laajuuksissa kaikkialla.

Sen vuoksi maailma on valmis kuuntelemaan kehitystulostamme tällä alueella. Kommunikoimme UNESCO:n, maailma yhden johtavan koulutuksesta vastaavan organisaation kanssa. Meidät vastaanotettiin hyvin ja edustajamme ovat jo osallistuneet kahteen tapahtumaan New Yorkissa ja Moskovassa.

Olemme huomanneet että maailma tuskailee tämän ongelman ratkaisemisessa, eikä kenelläkään ole vastausta. UNESCO:lla on korkeat odotukset meidän suhteemme ja he ovat vaikuttuneita aihetta koskevan materiaalimme määrästä. On totta, että materiaalimme on rikkomassa tänään kaikki rajat. Tuotamme joka viikko 50-100 sivua uutta tekstiä. Samaan aikaan työskentelemme uuden kirjan parissa, joka tullaan julkaisemaan UNESCO:n alaisuudessa. Useita suurempia projektieja on odottamassa vuoroaan.

Ei ole epäilystäkään, että jos onnistumme luomaan yhden “hyvän” sukupolven, he tulevat vuorostaan tietämään kuinka kasvattaa lapsensa. Niinpä haaste piileekin siinä, kuinka muodostaa yksi sukupolvi, joka vastaanottaa kasvatusta pelkän tiedon sijaan. Tämä antaa meille mahdollisuuden muuttaa lapset ihmisiksi sanan perimmäisessä merkityksessä.

He tulevat tietämään olemassaolonsa syyn ja tarkoituksen, kuinka yhdistyä toisten kanssa, miksi he aloittavat (kasvunsa) “hajoamisesta” ja miksi heidän tulee korjata itsenä. Lyhyesti sanottuna, kuinka saada oikeanlainen asenne maailmaa kohtaan.

Seuraavaksi olemme toteuttamassa kasvatuksellista ohjelmaa lastemme ryhmässä. Korjaamme sitä ja löydämme useita uusia lähestymistapoja matkan varrella. Olemme esimerkiksi huomanneet että lapset opettavat toisiaan todella hyvin. Esimerkiksi, neljätoistavuotias opettaa kymmenvuotiasta.

Nuorempi lapsi näkee vanhemman roolimallinaan ja he haluavat olla samanlaisia vanehmpien lasten kanssa. Vanhemmat lapset taas ovat vuorostaan ylpeitä roolistaan. Loppujen lopuksi, ikäero luo upean siteen. Kokonaisuudessaan, lapset jotka kasvavat uuden menetelmän mukaisesti, kasvavat täysin erilaisiksi.

Pohjimmiltaan Kabbalan tiede on kasvatuksen tiede; käytämme sitä kasvattaaksemme itseämme. Tämä tulee hyvin ilmeiseski lasten keskuudessa. Ei ole erehdys, että he sattuvat kasvamaan lapsudestaan saakka käsivarsillamme. Asia (kasvatus) riippuu meistä, sillä lapset ovat jo valmistautuneita vastaanottamaan meiltä henkisen kasvatuksen metodin.

Kymmenen Sefiran Opinnot selittävät meille sisällämme olevan henkisen ihmisen kasvun. Voimmme kasvattaa lapsen samojen periaatteiden mukaisesti kuljettaessamme häntä vuosien (asteiden) kuluessa kohti aikuisuutta, kypsyyttä, ei pelkästään kohti fyysistä vaan henkistä kypsyyttä; Tämä on se metodi jota pyrimme kehittämään, rakentamaan ja toteuttamaan.

Suunnittelemme täksi kesäksi kahden viikon kesäleiriä ympäri maailmaa oleville lapsille. Ohjelma tullaan lähettämään internetissä, jotta jokainen lapsi voi liittyä yhteisiin aktiviteetteihin sillä leiri tullaan järjestämään kesälomien aikana. Pyrimme tukemaan lasten yhtenäisyyttä myös tulevaisuudessa, jotta he kasvaisivat lopulta uuteen, kansainväliseen sekä virtuaaliseen että fyysiseen ryhmään.

Discussion | Share Feedback | Ask a question




"Kabbala ja elämän tarkoitus" Comments RSS Feed